Monday, September 23, 2019

ESPN MUST PAY DISH $4.86 MILLION, BUT IT’S A HOLLOW LEGAL WIN

February 28, 2013 by · Leave a Comment 

A federal jury on Thursday ordered ESPN to pay satellite service DISH network $4.86 million for breaching a 2005 licensing agreement involving its Spanish-language channel, ESPN Deportes. But it was a hollow victory. DISH had sought $153 million in damages, claiming that ESPN had breached the “most favored nation” clause in their contract, which requires […]

WARNERS TELLS WHY IT FIRED SHEEN

March 8, 2011 by · 2 Comments 

The gossip website TMZ has become the semi-official repository for interviews and legal documents concerning the Charlie Sheen/Two and a Half Men fiasco. (Ironically, the site is owned by Warner Bros., whose TV division produces the show and which on Monday fired Sheen.) Following receipt of his termination notice, Sheen sent TMZ a marginally coherent […]